
In Terneuzen zochten we na het tragische ongeval bij Vogelwaarde met de muziek naar de verbinding en troost die zo hard nodig was. We hopen dat we een klein steentje hebben kunnen bijdragen in deze verdrietige tijd voor de Zeeuws(e) (Vlaamse) gemeenschap. Gelukkig hebben we ook van allerlei prachtige jazz, funk, soul en meer genoten in Porgy en Bess, de Pit, in de horeca, op straat en een bijzonder programma bij ArtBase Terneuzen. Daar waren bijvoorbeeld Ronald Snijders, Ntjam Rosie, Funky Times en Montis, Goudsmit & Strik en heel veel meer te bewonderen.
In Middelburg gingen we van start in de Schouwburg en daar konden we naast de prachtige muziek van het Rembrandt Trio en Lakecia Benjamin op de achtergrond genieten van een pittige onweersbui. Zaterdag vierden we - nadat het Nederlands elftal een klinkende overwinning behaalde op het WK - een feestje in de Spot met Sam Greenfield en Philip Lassiter. We hadden verder ook weer 2 heerlijke zonnige middagen in het Molenwaterpark met o.a. Liquid Sun Orchestra en Eric Vloeimans' Hotspot, de streetparade, optredens in de stad en de Jazz Kerkdienst.
Dank dat je er was en tot volgend jaar!







